So the New York Times does an appraisal of Walter Cronkite that is riddled with avoidable errors. Quel dommage.

But now the Grauniad’s Media Monkey has a whole sneering blog post about it. This from a paper whose reputation for typographical atrocities is so great that they have registered the domain name so it redirects to their actual website.

This would never happen on RPF